Aktuality

SOUTĚŽ

30.01.2012 21:42

Dej si menu – Sbírej body..  Vyhraj foťák !

 

Zaregistruj se u obsluhy, vyplň hrací kartu a můžeš vyhrát !

Od 1.2. 2012 do 31.3. 2012  za každé menu získáš 1 bod. Čím více menu na tvém účtu, tím více bodů získáš. Obsluha bude po předložení účtenky a nahlášení tvého jména zapisovat body do tvé hrací karty.
Na konci soutěže budou body sečteny a výherce s nejvyšším počtem získaných bodů získá 1. cenu – digitální fotoaparát.
Ale nezoufej, 2. a 3. místo bude též ohodnoceno.
 

1. místo -  Digitální fotoaparát Kodak
2. místo – Dárkový poukaz - den jak sen
3. místo – Dárkový balíček skvělého vína
 

Ceny budou předány do 10 dnů od vyhlášení vítěze, a budou připraveny
k vyzvednutí na recepci hotelu Holub. Výherci budou zveřejněni
na našich internetových stránkách a také na Facebooku – Hotel Holub.

Pozvání na PYŽAMOVOU PÁRTY

16.01.2012 17:48

  Srdečně Vás zveme na

  PYŽAMOVOU PARTY,

  kterou pořádá

  Hotel Holub v Opočně dne 24.3.2012.
 

  Slibujeme skvělou zábavu, příjemnou obsluhu a skvělého DJ,

  který bude hrát 60. - 80.léta.

 

  Hlavně zajímavé AKCE na nápoje:
  Morgan + Cola = 45 Kč
  Bohemia sekt 0,33 dcl za 70 Kč
  Bohemia sekt 0,75 dcl za 150 Kč
  Panák zlatého Jelzina za 20 Kč a Martini s olivou za 25 Kč.

  A dále také míchané Long drink Greeny Weeny za 65 Kč a Holub's drink za 45 Kč.

  Vstup v pyžamu 40 Kč a bez pyžama 80 Kč. Start ve 20:00.
  Těšíme se na Vás

 

Anketa co máte raději?

04.12.2011 14:57

V sekci  Jídelníček  probíhá ankteta na téma co máte raději? Podívejte se, přidejte svůj hlas v anketě popř. napiště svůj názor v diskuzi která probíhá na stejném místě.

Za názory i hlasování děkujeme.

 

Kolektiv Hotelu Holub

Vítejte na našem novém webu

26.11.2011 19:26

Spustili jsme novou internetovou prezentaci, na které najdete kromě obvyklého výčtu služeb i přehled aktualit. Budeme Vás informovat o probíhajících akcích nebo nových službách, které připravujeme.

 

anketě na titulní stránce   nám můžete sdělit zda se vám náše nové stránky líbí či zda li je potřeba ještě něco upravit a doladit.

 

Hezké dny a spokojenost všem našim zákazníkům přeje

kolektiv Hotelu Holub

Napište nám!

26.11.2011 19:00

Líbilo se Vám u nás, nebo máte naopak připomínky k našim službám? Neváhejte a napište nám. Vaše názory jsou cenné podněty k neustálému zlepšování našich služeb. Navíc jakákoliv pochvala od spokojeného zákazníka je nejlepší odměnou naší práce.